Monday, January 29, 2018

SOFT (Neted) - Iasi.


https://www.youtube.com/watch?v=dIXDXkoXiUc&t=8s



This is a game or maybe even more. It's dangerous? Is it useful? And the game says: YOU CAN DO WHAT YOU WANT WITH ME. You can do what you want with my presence in a space. The game says: You can do what you want from my work, my skills as performer. You can do this by learning and using my experience. You can use my body through which you can intervene where or when you decided it was necessary. You can express yourself through it. My body can become a vehicle for your decision, being willing to take the shape of your intentions according to your motivation and urgency. My body will work for you from now on.

Acesta este un joc sau poate chiar mai mult. Este periculos? Este folositor ?  Iar jocul spune: POȚI SĂ FACI CE VREI CU MINE. Poți să faci ce vrei cu prezența mea într-un spațiu. Jocul zice: Poți să faci ce vrei din activitatea mea, din skill-ul meu de performer. Poți să faci asta, învățând și folosindu-te de experiența mea. Te poți folosi de corpul meu  prin intermediul caruia poti interveni în ce loc sau ce moment ai decis tu că e necesar. Te poți exprima prin el. Corpul meu poate deveni un vehicol pentru decizia ta, fiind dispus să ia forma intențiilor tale în funcție de motivația și urgentele tale. Corpul meu va funcționa pentru tine începând de acum.


https://www.youtube.com/watch?v=gDaBSMkJGqY&t=9s

No comments:

Post a Comment